آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال No Further a Mystery

Wiki Article

پس از انتخاب و نصب کیف پول بیت کوین، باید یک فروشنده معتبر پیدا کنید. می‌توانید هم از افراد حقیقی و هم از سایت‌هایی تحت عنوان «صرافی ارز دیجیتال» به‌صورت آنلاین بیت کوین بخرید.

و من میخوام با مبلغ کنی پول بگذارم میگن که از ۱۰ میلیون نمیتونی کم بگذاری این درس یا

خیر تا زمانی که تو بایننس لیست نشده نمیتونی از بایننس بخری. میتونی از صرافی های دیگه که تو مارکت کپ میتونی پیدا کنی بخری واسه پیدا کردن صرافی های که اون ارز رو میفروشن باید تو مارکت کپ تو قسمت سرج یا زره بین نام ارز مورد نظر رو جستوجو کنی بعد که ارز اومد رو صفحه تقریبان وسط صفحه گزینه ی دوم زده مارکت اونو انتخاب کن صرافیهایی که اون ارز رو میفروشن زده

در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید.

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود.

ارزدیجیتال مفاهیم پایه آشنایی با بیت کوین چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین آشنایی با بیت کوین آموزش سرمایه‌گذاری و ترید چگونه در ایران بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین

در این مرحله با استفاده از فرم “سفارش سریع“، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

با این حال، به گوگل اتکا نکنید و حتماً قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، از اعتبار آن مطمئن شوید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت ازجمله مهمترین مواردی هستند که باید بررسی کنید.

اکثر کیف پول‌های دسکتاپ رایگان هستند. اگر سرمایه چندان بالایی ندارید کیف پول‌های نرم افزاری نیز برای شما مناسب هستند.

طبق گزارش‌ها، دفتر اصلی بایننس در جزایر کیمن واقع است؛ اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. با توجه به حجم معاملات بسیار بالا، نداشتن سوابق بد، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و وجود صندوق بیمه در صورت هک و رخنه امنیتی، اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

در بیشتر صرافی‌های ایرانی، خریداران و اموزش خرید رمز ارز فروشندگان افراد حقیقی هستند و صرافی فقط نقش واسطه را بازی می‌کند و از هر سفارش اندکی کارمزد برای خدمات خود برمی‌دارد.

طبق این اطلاعیه هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، مؤسسات مالی و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی رسماً ممنوع اعلام شد. اما این حکم هم به‌معنای ممنوعیت برای مردم نبود.

مارکت‌های دلاری: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با دلار یا همان استیبل کوین‌ها وجود دارد. استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمتشان همیشه ثابت است و می‌توانند از ریسک نوسانات قیمت جلوگیری کنند.

Report this wiki page